Alla inlägg den 27 mars 2012

17.

Av annareserieuropamedreseguiden - 27 mars 2012 19:18

Nu har jag skrivit färdigt om Au Pair och jag har även mailat kvinnan på Eures som jag intervjuade angående om jag får ha med hennes namn i arbetet. Det känns ganska så bra du faktiskt, fast jag längtar ändå tills arbetet blir färdigt!

16.

Av annareserieuropamedreseguiden - 27 mars 2012 15:23

Både igår och idag har jag fortsatt att skriva vidare på arbetet. Just nu håller jag på att skriva om Au Pair och jag känner fortfarande att jag har ganska så koll på läget. Jag har även börjat korrekturläsa igenom de texter jag redan har skrivit färdigt. Jag har även fått lite idéer om hur upplägget och designen på hur mitt arbete ska se ut. Börjar känna av lite av stressen och nu känner jag att jag bara vill bli mer eller mindre färdigt med arbetet. Jag har märkt hur mycket detta har tagit upp av en energi och vardag. Jag är fortfarande lika besviken över att jag inte började tidigare, för det känns verkligen att det här arbetet kunde bli mycket bättre om jag ahde haft mer tid på det. Men det är bara att gilla läget just nu och göra det bästa utav det!

Presentation

Hej! Jag heter Anna Thungström och och jag har just börjat mitt sista år på Carlforsska Gymnasiet. När man går sista året på gymnasiet så innebär det att man ska jobba med ett projektarbete. Och det är just som denna blogg kommer handla om. Min idé är att

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards