Alla inlägg den 7 mars 2012

6.

Av annareserieuropamedreseguiden - 7 mars 2012 16:47

Kom nyss hem från Rektyreringsmässan. Jag tyckte att det gick bra att ställa frågor och jag fick svar på dem, vilket var det viktigaste. Fick med mig en bunt papper som jag nu ska kolla igenom. Efter det ska jag samanställa svaren till en flytande text med hjälp av infromationen.

 Jag tycker att det känns bra och det börjar gå mot rätt riktning!

5.

Av annareserieuropamedreseguiden - 7 mars 2012 10:26

Det blev ganska så sent igår så hann aldrig att skriva ett inlägg innan jag gick och la mig.
 Jag spenderade eftermiddagen/kvällen med att samla information till Rektyreringsmässan som håller hus här i staden idag (7/3). I samarbete med Rektyreringsmässan har Eures/Arbetsförmedlingen anordnat en utlandsmässa som heter "European Job Days". Arbetsförmedlingar från olika europeiska länder kommer dit och andra europeiska företag. Så jag ska gå runt och intervjua och ställa frågor till mitt arbete. Så gårdagen spenderade jag med att komma på passande frågor om tidigare information som jag inte har hittat på Internet.
 Jag hoppas på en bra dag där och att jag får mycket och bra underlag till arbetet. Det känns att efter idag så ska jag nog kunna komma igång med arbetet då jag har bestämt mig nu för att prioritera det då jag inte har gjort det på så länge.

Presentation

Hej! Jag heter Anna Thungström och och jag har just börjat mitt sista år på Carlforsska Gymnasiet. När man går sista året på gymnasiet så innebär det att man ska jobba med ett projektarbete. Och det är just som denna blogg kommer handla om. Min idé är att

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards