Alla inlägg den 13 mars 2012

10.

Av annareserieuropamedreseguiden - 13 mars 2012 17:53

Var som sagt idag och intervjuade en anställd på Eures/Arbetsförmedlingen idag. Jag tycker att det gick riktigt bra och jag fick svar på mina frågor. Det känns som att nu har jag lite mer koll på allt jag skriver och nu så kommer allt flyta på bra. Hon jag intervjuade sa att jag kunde maila henne om jag kom på mer frågor eller stötte på hinder som hon möjligtvist kan svara på, så det känns bra.

Nu har jag ävern kommit så långt att jag har börjat tycka om mitt projektarbete. Det är inte det roligaste jag vet men nu när jag själv har lärt och vet hur allt går till så är det mycket lättare att skriva om det som ett syfte att lära andra. Så idag ska jag skriva ner intervjuen i Word och så ska jag fortsätta att sammanställa all annan information jag har.

Presentation

Hej! Jag heter Anna Thungström och och jag har just börjat mitt sista år på Carlforsska Gymnasiet. När man går sista året på gymnasiet så innebär det att man ska jobba med ett projektarbete. Och det är just som denna blogg kommer handla om. Min idé är att

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards