Alla inlägg den 14 mars 2012

11.

Av annareserieuropamedreseguiden - 14 mars 2012 17:42

Idag ska jag forsätta sätta ihop intervjun. Är lite osäker på hur exakt den ska se ut. Ska nog maila min projekthandledare så att jag inte gör fel och måste skriva om den sen.

Min kompis gav idag några tips till mig angående vad hon skulle vilja veta angående jobba utomlands t.ex angående internationellt körkort, visum m.m Så det ska jag kolla upp sen när jag är färdig med intervjun.

Jag har även insett att det arbete jag håller på med är ett vetenskapligt projekt. Detta innebär att jag måste göra en snygg formalia, jag måste ha med fornoter och käll- och litteraturförtecknigar. Jag har alltid sparat länkarna till all information jag har hittat, men i nuläger har jag inte med några fotnoter, så det måste jag lägga till.

MIna förhoppningar är att jag ska vara färdig med arbetet lagom till påsklovet, så nu gäller det att jag kämpar med arbetet!

Presentation

Hej! Jag heter Anna Thungström och och jag har just börjat mitt sista år på Carlforsska Gymnasiet. När man går sista året på gymnasiet så innebär det att man ska jobba med ett projektarbete. Och det är just som denna blogg kommer handla om. Min idé är att

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards