Direktlänk till inlägg 12 mars 2012

9.

Av annareserieuropamedreseguiden - 12 mars 2012 20:56

I lördags satt jag ungefär hela eftermiddagen och arbetade med projektarbetet. Även fast jag kände att jag hade kört fast så gick det bra. Jag hittade en bra organisation som jag har med i arbetet och jag har fått en liten inblick på hur slutprodukten kan se ut. Det känns mycket lättande då projektarbetet har legat tungt över mig då jag inte riktigt har vetat vad jag vill och tycker om att göra.

Imorgon ska jag till Arbetsförmedlingen och intervjua en kvinna på Eures. Så idag har jag arbetat på passande frågor och frågor som jag behöver få svar på. Nämnde i ett tidigare inlägg att jag tycker att jag har fastat lite och att efter intervjun med Eures ska det lättas lite och det tror jag verkligen att det kommer göra också.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

18.

Nu har det gått alldeles för länge sen jag skrev på arbetet. Vi var iväg på en klassresa och sen har allt annat kommit ivägen. Men nu är det dags att jag tar mig i kragen! Börjar bli ganska så trött på mig själv! Det är mindre än en månad kvar tills ...

17.

Nu har jag skrivit färdigt om Au Pair och jag har även mailat kvinnan på Eures som jag intervjuade angående om jag får ha med hennes namn i arbetet. Det känns ganska så bra du faktiskt, fast jag längtar ändå tills arbetet blir färdigt! ...

16.

Både igår och idag har jag fortsatt att skriva vidare på arbetet. Just nu håller jag på att skriva om Au Pair och jag känner fortfarande att jag har ganska så koll på läget. Jag har även börjat korrekturläsa igenom de texter jag redan har skrivit fär...

15.

Jag har inte haft någon möjlighet att skriva någonting på bloggen under helgen. Jag jobbade vidare på arbetet i torsdagskväll och lite i lördagskväll också. Igår(söndag) blev det inte så mycket skrivande då jag var tvungen att jobba. Men nu börjar de...

14.

Jag hade nyss möte med min projekthandledare. Vi pratade lite om hur jag låg till och hur arbetet såg ut. Jag var inställd på att skriva ett vetenskapligt arbete men han tyckte att det var mycket bättre om jag gjorde ett praktiskt arbete istället. Nä...

Presentation

Hej! Jag heter Anna Thungström och och jag har just börjat mitt sista år på Carlforsska Gymnasiet. När man går sista året på gymnasiet så innebär det att man ska jobba med ett projektarbete. Och det är just som denna blogg kommer handla om. Min idé är att

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards