Alla inlägg den 6 mars 2012

4.

Av annareserieuropamedreseguiden - 6 mars 2012 18:38

I snart ett halvår har jag knappt jobbat någonting med mitt projektarbete. Har varken haft motivation eller orken till att arbeta med det. Men nu börjar det dra ihop sig och de flesta börjar redan bli färdiga med sina arbeten medan jag knappt har börjat. Men nu ska det bli ändring på det!

 Till en början så har jag ändrat inriktning. Min avsikt var att göra ett arbete som informerande om hur man skulle kunna resa runt i Europa med en låg resekassa. Då jag insåg att det skulle kräva mycket energi från mig att hitta information så har jag nu slopat den iden. Jag ska nu göra ett arbete om hur man skaffar jobb utomlands. Hur man söker, hur man får jobbet, hur det är att bo i landet m.m Jag har hittat bra källor som jag kommer att kunna ta hjälp av för att kunna få ett så bra arbete som möjligt.
 Jag vet att tiden är knappt och att jag ligger mycket efter men jag ska göra mitt allra bästa för att kunna klara det här arbetet så bra som möjligt och för att kunna få ett sådant bra underlag till ett bra betyg.

Presentation

Hej! Jag heter Anna Thungström och och jag har just börjat mitt sista år på Carlforsska Gymnasiet. När man går sista året på gymnasiet så innebär det att man ska jobba med ett projektarbete. Och det är just som denna blogg kommer handla om. Min idé är att

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards