Alla inlägg under april 2012

18.

Av annareserieuropamedreseguiden - 28 april 2012 14:14

Nu har det gått alldeles för länge sen jag skrev på arbetet. Vi var iväg på en klassresa och sen har allt annat kommit ivägen. Men nu är det dags att jag tar mig i kragen! Börjar bli ganska så trött på mig själv! Det är mindre än en månad kvar tills betygen ska vara satta och om mindre än 6 veckor kvar till vi tar studenten. Det är ju nu jag ska lägga i sista växeln! Nästa söndag (6/5) åker jag iväg på en annan skolresa och vi kommer hem den 13/5 och två dagar efter det så SKA arbetet vara inskickat. Så jag ska försöka och göra allt vad jag kan så detta arbete ska vara färdigt innan jag åker iväg nästa vecka. Nu är jag trött på arbetet och jag vill bara bli färdig!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej! Jag heter Anna Thungström och och jag har just börjat mitt sista år på Carlforsska Gymnasiet. När man går sista året på gymnasiet så innebär det att man ska jobba med ett projektarbete. Och det är just som denna blogg kommer handla om. Min idé är att

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards